Shoulder Flow

Gabi által összeállított kombináció:
clean - press - overhead squat - windmill - TGU le - arm bar - TGU föl - windmill - overhead squat - negative press - clean-drop - transfer : @16kg
Ez volt a mai terv. Ismerkedésként megcsináltam egyet-egyet oldalanként. Rájöttem, hogy nem is olyan egyszerű ez az overhead squat. Nekiálltam külön gyakorolni. Az arm bar viszont sokkal jobban ment, mint korábban bármikor. Végre le tudtam venni a tekintetem a golyóról, és az nem tört ki egyik irányba sem. Kis gyakorlás után indiszponáltnak éreztem magam az edzés folytatásához. :(
Majd holnap lesz egy kis swing vagy snatch. Mostanában a ballisztikus gyakorlatokhoz több kedvem van.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat