Mai edzés

Ma nagyon türelmetlen és feszült voltam, így jobbnak láttam, ha átadom Ricsinek a 18h-s óra megtartását, én pedig beállok edzeni a többiekhez, hátha segít... És segített... 12 kilóssal csináltam végig a gyakorlatokat, nagyobb súlyhoz inkább nem nyúltam, így is nehezemre esett koncentrálni. Pedig arra nagy szükség van kettlebell edzés közben! Fejben is ott kell lenni maximálisan, mert csak így van értelme edzeni. Ha nem tudsz figyelni, inkább tedd le a golyót, mielőtt kárt teszel valakiben vagy valamiben. Szóval nem számoltam, miből mennyit csináltam, de volt guggolás súllyal, egykezes swing, kétkezes swing, magasra húzás, clean, katonai nyomás és halo. Óra végén nyújtottunk, amire szerintem nagy szükség van. És ez is kevés. Nagyon sokat kéne nyújtani és hengerezni, ezért igyekszem úgy összerakni a mindennapi teendőimet, hogy ez is beleférjen. Talán a blog is segít benne, mert ha itt megígérem, hogy csinálom, akkor aztán tartani kell magam hozzá. ;-)
"Áldozatainkra" (a 18 és 19 órásakra) is nagyon büszke vagyok, jó látni ennyi lelkes embert. Öröm Velük foglalkozni. :)

Adri

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat