Mai edzés

Ma végre megcsináltam a VO2Max edzésem, melyet csütörtök óta halasztottam. Ahogy ígértem magamnak, emeltem a sorozatok számát:
VO2Max, 36sec/36sec, 16 sorozat, 20 ismétlés/sorozat @16kg.

Az utolsó négy sorozatnál az alkarom már nagyon égett. Érdekes megtapasztalni, hogy amikor végleg bedurran az alkar, elfogy az oxigén, akkor mennyire belassul a mozgás. Ezt már a futásaim, kerékpározásaim során is éreztem, így nem új az érzés. :) Még a következő héten biztosan maradok a 16 sorozatnál. Közepes napon 14-nél, könnyebb napon pedig a 15/15-os protokoll szerint snatch-elek majd.

Adri velem együtt edzett. Most két 16kg-os kettlebell van itthon, így Ő a sorozatok alatt kétkezes swingeket csinált. 12 sorozat volt a terv, melyet teljesített is, sorozatonként 25 swinggel. Így összesen 300 swing lett a mai adagja. A maradék négy sorozatban ellenőrizte a snatch-eimet, nehogy a fáradás miatt a technikám romoljon. Szerencsére ezzel nem volt probléma. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat