Farmer Walk és Turkish Get Up

A mai nap mindkét órát én tartottam. Az első csapattal már szépen haladunk. Ma ismerkedtek a clean után a press-el is. A második óra kezdő óra volt. Közben annyit beszéltem, hogy jól el is fáradtam. :)
Reggel bevittem a 16kg-ost a munkahelyre, onnan a Tacticalshopba, ott vettem még egy 16-ost, és így sétáltam be az edzőterembe. Nem éreztem késztetést komolyabb edzéshez a nap végén.
Azért a 32-est nem hagyhattam magára, így megpróbáltam megint egy-egy tgu-t. Most bal kézzel is sikerült. :)
Adri edzése így nézett ki:
3*(5-5) clean&press @8kg,
2*(1-1) clean&press @16kg,
3*(1-1) turkish get up @16kg.
Adri első tgu-i a 16-ossal, sima ügy :)

Ricsi

Ma csináltam 3-3 török felállást a 16 kilóssal. Tök jó, hogy megy, pedig az elmúlt két hónapban szinte csak VO2Max edzéseket csináltam 8 kilóval, meg swingeket, heti 3-4 alkalommal. Mivel be volt gyulladva kicsit mindkét kezem gyűrűsujjának töve, nem mertem nagyobb súlyokat használni. Egy edzés sem haladta meg a 15 percet... Elképesztő ez a fejlődés! El sem hiszem, ha nem magamon tapasztalom. :)

Adri

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat