Edzőterem

Tegnap az utolsó edzéseket tartottuk a nyári szünet előtt. Mindkét csoporttal belekóstoltunk a török felállásba. Csinálni egyszerűbb, mint elmondani másnak, hogy hogyan csinálja. :) Az órák végén a GymBoss is előkerült. Az egyik csapat egy kétszeres időtartamú tabatát kapott: azaz 40sec munka / 20sec pihenő, és 6 sorozat volt belőle. A második órán az instruktorira való felkészülésemből vettem elő egy módszert a nagyobb mennyiségű swingek elvégzéséhez. Az edzéseim alatt, ha 4-12 percet kellett swingelni, akkor megnéztem, mennyi megy kb. 45-50-55 sec alatt, majd a perc végéig pihentem, utána pedig jött a következő kör. Ennek szellemében most egy 50sec munka / 10sec pihenő kombinációt ismételtettem meg háromszor. Ahogy láttam, épp elég volt. :) Na, de ezért gyakorlunk. Legközelebb már simán menni fog.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat