Hétközben

A hétfői edzés után kedden újabb ashtanga órán voltam. Átismételtük a napüdvözleteket, és azokat az ászanákat, amiket eddig vettünk, majd tovább haladtunk. A maradék álló ászanák számomra jóval nehezebbek. Példásan szemléltetik a combhajlítóm, és a csípőm kötöttségét. Végül a napüdvözlet harmadik verziójával zártuk az órát, ami összeköti a álló gyakorlatokat az ülő gyakorlatokkal.
Szerdán egy remek hangulatú órát tartottam a Roxy-ban Leg Matrix-val, sok feszítéssel. :)
Csütörtökön szintén a kettlebell-órák domináltak, most csak minimálisat edzettem. Bár az esőben elszállított 16kg+24kg-os kettlebell-ek kiváló bemelegítést biztosítottak. :) Hozzájuk jött még két 20-as is. Ezután tartottam három órát, ahol az utolsóban piszkáltam meg a 40-est. Két két push press jött össze karonként és guggoltam párat dupla 24-el, csináltam pistolt 24-el a tartóban.
A péntek újra a jógáról szólt. Kicsit késtem, lemaradtam a mantráról és az Aum zengetéséről. :( A napüdvözlet A és B verziójából most is megcsináltuk az öt-öt darabot, majd egy C verzió után jöttek az ülő ászanák. Most elég gyorsan haladtunk, sok ászanát vettünk. Kell is még egy-két alkalom, hogy jól elmélyüljenek a gyakorlatok. Amúgy a hátam alig hajlik ülésben előre. Meg fogok szenvedni ezekkel az ászanákkal. Ami biztos rögzült, az az átvezető vinyásza gyakorlatsor. Ez nagyjából hat elemből áll, és minden ülő ászana között meg kell csinálni. Haladók a bal és jobb oldal váltása között is megcsinálják. Ez a vinyásza erőelemekkel van tele és nehezebb, mint jó néhány ászana. :) Az óra végére teljesen átizzadtam a ruhámat, a karom, vállaim meg elég szép terhelést kaptak. Még messze nem értünk az első sorozat végére, kíváncsi vagyok, meddig lehet ezt még fokozni. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat