Végre megint edzek

Sajnos egy kis egészségügyi kényszerpihenő miatt közel 2 hétig elmaradtak a rendszeres edzések. Azért volt némi mozgás ebben az időszakban is, de nem vittem túlzásba. Ma viszont ismét nekiláttam. :)

Erősítenem kell a húzódzkodásom és a tolódzkodásom. Mivel még egyikből sem megy több ismétlés, ezért fokozatosan építem fel. Így a mai edzésem:

5*3 húzódzkodás leereszkedő szakasza kb. 4 mp-es idővel
5*8 fekvenyomás negatív padon 2 db 6 kg-os egykezes kézisúlyzóval
5*(3-3)l,r pistol
5*8 hátsó (pados) tolódzkodás
5*30 Leg Magic :) - ha már ott volt, ki kellett próbálnom...

A húzódzkodásra felkészülést még nem akartam túlzásba vinni, de igyekszem minél hamarabb eljutni a 10 ismétlésig 10 másodperces leereszkedési idővel.

A fekvenyomás egykezes kézisúlyzóval kicsit kényszermegoldás volt. Mivel egyedül voltam a teremben, és nincs negatív fekvenyomópad, a legjobb megoldásnak az tűnt, ha egy haspadon csinálom kézisúlyzóval. Egész jól bejött, azonban jobban szeretném nagyobb súllyal és rúddal, ahhoz pedig segítség kell... Nem baj, majd legközelebb... :)

Bill Hartman fizikoterapeuta szerint a hátsó (pados) tolódzkodást, széles tolódzkodást és függőleges testű tolódzkodást hozzá lehet adni a rossz "haszon-rizikó" arányú mozdulatokhoz. Itt a váll hiperextenziója rongálja az ízületi tokot és az acromioclaviculáris ízületet. Ennek ellenére mégis csinálom, mert decemberben számot kell adjak róla...

Adri

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat