Edzések

Ma már nem éreztem a hétvégi edzés által generált izomlázat, de reggel továbbra sem voltam képes felkelni. Az esti edzések előtt 84kg-nyi súlyt cipeltem a terembe. A "farmer walk" megvolt. :) Az első órát Adri tartotta, a másodikat én. Most stílusában hasonló edzéseket tartottunk, csak az egyes gyakorlatok mennyiségében tértünk el egymástól. Egy konkrét, közös program volt:

5 kör időre:
20 kétkezes swing
10 burpee (négyütemű fekvőtámasz)

Illetve hatütemű :), mert fekvőtámaszt csinálni kellett. Imádták... :) Közben volt egy-két gyakorlat, mikor én is beszálltam. Ilyen volt pár guggolás, halo és a bell fej fölé tartása nyújtott könyökkel, egyenes csuklóval. Ez utóbbit a 32-es kettlebell-el demonstráltam. Jó teszt volt számomra is, és örültem, hogy rendben ment.

Ezután még hazahoztam az Ervinéktől kölcsönkért két darab 12-est. Most viszont már úgy igazán akartam egyet edzeni a saját programomból. Amint hazaértünk, lepakoltam, és nekiestem a 16-osnak. Ugyebár a hét első edzése a nagy volumenű military press lenne:

Military press, high volume day:
17*(6-6)l,r military press @16kg & CoC Guide @60lbs

Gyorsan, keményen feszítve, végig használva a marokerősítőt csináltam meg az edzést. Kb. 35-40 perc alatt, ami az eddigi legjobbam. Nagyon jól esett! Holnap reggel folytatom a következő két nap edzésével, azaz pistol, és pull up egymás után. Délután pedig vár egy kis baráti squash-meccs. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat