Edzés

Ahogy korábban terveztem, a karomat pihentetve, egylábas guggolásokkal folytattam az edzéstervem:

Pistol, high volume day:
20*(5-5)l,r pistol

Keveset ettem napközben, az esti edzés közben pedig leesett a vércukrom. Nem volt nagyon vészes, de éreztem, hogy nem vagyok a toppon. Adri is látott az arcomon egy kis elfehéredést. Ittam az izoitalt, és több pihenőt tettem a sorozatok közé. Utána pedig jól megvacsoráztam. :)
Mindenkinek ajánlom, hogy minden edzésre készítsen be magának gyorsan emészthető szénhidrátot (szőlőcukor, energiaszeletek, gélek), és izoitalt, vagy egy egyszerű mézes teát. Sokkal jobb, mint csak tiszta vízzel frissíteni. Több órás izzadás esetén a sópótlásról sem szabad elfelejtkezni.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat