Húzódzkodás

Egyelőre ez nem tartozik a kedvenc gyakorlataim közé...
Még nem meséltem a állványomról. :) Nos, ez úgy néz ki, hogy a lakóház négy emeletes részének a tetején van egy kis zöld park. Ide csináltak gerendákból amolyan díszítő elemet. Erre vettem egy hosszú vasrudat, amely elbírja a testsúlyomat, átrakom a gerendákon, és már húzódzkodok is. Node, ez a kicsi, aranyos rudacska mozog. Kell még két drót, amivel ideiglenesen rögzítem, mert most, amikor megfogom, mindig elmozdul a kényelmes fogásból, instabillá válik. Szinte olyan, mintha gyűrűn nyomnék fekvőtámaszt. Ezért remélem is, hogy jobban fejleszt, mert most baromira nehéznek érzem rajta a gyakorlatot. Lefelé is extra lassan engedem le magam. A mult heti adagot, pl. most nem sikerült megismételni.

Pull up, high volume day:
8*3 pull up
3*2 pull up
2*1 pull up

A negyvenhez képest ez a harminckettő visszaesés, igaz, tegnap két edzést is lenyomtam, plusz az órák megtartása. Ráadásul itt kell a legtöbbet pihennem az egyes sorozatok között. Ezt pedig meg kell szoknom. Kimentem a tetőre 5:15-kor, és 6:00-ig össz-vissz 30 húzódzkodást csináltam meg... 45-45 perc alatt a tegnapi edzéseimet befejeztem, és mennyiségre jóval több munka volt. Szóval ezt vhogy ki kell bírnom. Eddig még nem esett jól álldogálni, kart rázogatni és várni perceket, hogy újra menjen a gyakorlat, kicsit unalmas volt. Bár az ébredő város szép látvány.

Zárásként, bevittem két 16-os kettlebellt Adri munkahelyére, holnap azokra is szükség lesz a teremben. Persze indulás előtt okosan bekrémeztem a kezem. Csak, hogy legyen kihívás is... :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat