RKC II, kötél, clubbell

Szombaton Péter tartott egy szemináriumot az RKC Level II anyagából. Nagyon hasznos tapasztalatokkal lettünk gazdagabbak. Most már tudom, milyen a jó windmill, bent press, jerk és a viking push press. Ez utóbbi komoly kihívás, egyrészt sok mindenre figyelni kell, másrészt nagyjából olyan intenzív munkát lehet vele végezni, mint a VO2-snatch edzésekkel! A pistol és a húzódzkodás is téma volt, azokkal jó úton jártam eddig is. Terveim szerint, mikor két év múlva meg kell hosszabbítani az RKC Instruktori papírunkat, azt egy RKC Level II-es képzésen fogom megtenni.

Vasárnap kötélgyakorlatokat, és helyes clubbell használatot tanultunk. Előzetesen a kötelet, mint edzéseszközt nem tudtam hová tenni, de az a két óra teljesen megváltoztatta a felfogásomat ezzel kapcsolatban. Kiváló eszköz egy kis intenzív edzéshez. Szadista edzők figyelmébe ajánlom. ;-) A clubbell-gyakorlatokból az alapgyakorlatokkal ismerkedtünk meg. Nagyon jól átmozgatja az izületeket ez a fajta gyakorlás. Az alkar, és a fogás erősségét pedig extrém módon tudja növelni. Hasznos cucc ez is. :)

A saját edzéseimmel kicsit elmaradtam. A pénteki squash alatt meghúzódott kicsit a jobb könyököm, bicepszem, ez a szombati nagy súlyok alatt rendesen bedurrant. Azért figyelmesen, de végig edzettem a napot. Vasárnap a kötél a nap elején kivégezte a karomat, a clubbell már nem sokat változtatott rajta. Így most hanyagolom a héten a military press-t, és a húzódzkodást. Hétfőn pihenőt tartottam a hétvége után, ma óráink voltak, melyeken megmozgattam pár kg-ot a gyakorlatok bemutatásával. Az órák előtt pedig átismételtem kicsit a szombati nap gyakorlatait. Holnap folytatom a saját edzéstervemet a pistol kemény napjával.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat