Guggolások

A mai edzés középpontjában a pistol állt, illetve állt volna, ha nem csúszik át a hétfői feladat mára. Reggel megcsináltam a military press-eket, és úgy gondoltam, hogy belefér még a pistol is a napba. Tovább nem is nagyon tudnám tolni. Minden napunk tele van ezen a héten. Örülök, ha az aktuális edzésre szakítok időt. Mivel hamar megérkeztem a terembe, egy 24-est sétáltatva, így az óráink előtt be tudtam fejezni a pistol-edzést.

Pistol, low volume day:
20*(3-3)l,r pistol

Egész gyorsan lepörgettem. Majd a második óra végére, miután számtalan gyakorlatot bemutattam, halo-ztam, beálltak a combjaim. :) Még szerencse, hogy holnap húzódzkodok.
Mindkét csoporttal nagyszerű élmény volt dolgozni. Szép munkát végeztek!

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat