Edzés

Tegnap reggel a fürdőszobára várakozva belenyomtam a 32-esbe párat:

3*(1-1)l,r bent press @32kg

Mivel a bemelegítést úgy an bloc elhagytam, kicsit meg is húztam bal vállam. Épp annyira, ami már zavart a mai military press nap végrehajtásánál. Ugyanis ma reggel ez lett volna soron:

Military press, low volume day:
10*(3-3)l,r military press @24kg + CoC Guide @60lbs
10-10 halo @24kg
10 haskerék térdelésből

Tényleg elég alacsony volt a volumen... Még 10 sorozat kellett volna. Majd holnap. Lehet, hogy csak azzal volt a baj, hogy reggel volt, és sok bemelegítés kéne ilyenkor a testemnek a nagy súlyokhoz. Délután is piszkáltam mind a 32-est, mind 24-est a csoportos edzéseken, akkor nem éreztem a vállam. A haskerék pedig már régóta itt hever a szobában, de eddig nem használtam. Most már itt volt az ideje.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat