VO2Max

Ma a 36sec/36sec-es protokoll szerint dolgoztam:

10 haskerék
VO2Max, 36sec/36sec, 20snatch/sorozat, 10sorozat @16kg
10 haskerék

Itthon a kalapácslakkossal edzek, és most meglepett, hogy épp hogy ki tudtam hozni a 20 ismétléseket a sorozatok alatt. Pedig kedden az Elite-szériával ment a 21 is.
Mindenki, ki bell-szakértő, bellező, mitől lehet ez?

Ricsi

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
szerintem (mivel próbáltam) a classic-al nehezebb...máshol van az "átesés" küszöb...üdv és hajrá
Adri üzenete…
Szia.
A classic-nak még kisebb a távolság a fül és a golyó között. Igen, ott az átforgatás a nehezebb feladat. Az ELite-nél viszont sokkal nagyobb lendülettel repül lefelé a bell. Nekem ott az alkarom hamarabb durran be.
Most hazahoztam egy Elite-t, tesztelgetem mind a kettőt.
Jó edzést Neked is!

Ricsi

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat