Monster és VO2Max

Kísérletezni támadt kedvem. Kedden viszonylag könnyen ment 30 swing a Monsterrel. Ma a bent press-t, és a török felállást próbáltam meg. Az eredmény:

1-1l,r bent press @40kg
1r tgu @40kg
1-1l,r bent press @40kg

:D Vigyorogtam, mint a vadalma. :) Az első csoport órája előtt kinyomtam mindkét karral a Monstert! Utána nekiestem a tgu-nak. Jobb karral ment, lefelé jövet már necces volt, de megtartottam. Ballal nem sikerült. Felültem, de a csípőfelemelés még nem ment. Bizonytalan volt a vállam, és eldőlt a súly. Biztosítás volt, nem ejtettem magamra. :) A "jitsu"-s csoport edzése után is megcsináltam még egy-egy bent press-t. Szépen ment!

A csoportok edzései alatt csináltam még:

10 felülés @16kg
10-10l,r slow twist @16kg
2*(10-10)l,r halo @16kg
pár guggolást, pár swinget

Itthon még várt rám az alapvetően keddre tervezett edzés, a visszatérés a VO2Max-hoz. Az, hogy ez csütörtökre tolódott, a hétfői durva edzésnek köszönhető.

VO2Max, 36sec/36sec, 10 sorozat, 20snatch/sorozat @16kg

Több, mint két hónapja csináltam ezt a fajta edzést utoljára. Azt gondoltam, hogy romlani fog az akkori számokhoz képest a mostani teljesítményem. Ellenben nagy örömmel tapasztaltam, hogy ment a 20 ismétlés sorozatonként, és még bele tudtam volna kezdeni a 21.-be. A végére tüdővel is elfáradtam, nem csak alkarral, fogással, de ennyi. Végeredményben síma ügy volt. Ennek nagyon örülök. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat