Tervezés

A hétfői nagy bottom up öröm után, a héten minden nap leellenőriztem, hogy most tényleg megy-e a 24kg-os nyomás. :) Jelentem, megy mindkét kézzel, szóval nem csak egyszeri mutatvány volt. Kedden tovább is mentem, megnéztem a 28-as bellt is, és jobbal sikerült a bottom up press, ballal nem, de ez már így is nagy királyság. :) Ebből is volt újrázás a héten.
Tehát a jelenlegi rekordom:
bottom up press, bal kéz: @24kg, jobb kéz: @28kg

Szerdán az ugrálókötelezés után rámentem a lökésre. Kivételesen az állványról emeltem le a súlyt és csak a lökésre figyeltem.

Jerk 10,5,5,5,5,5,5,5 / 20,20,40,40,50,50,60,60kg

Nem mentem tovább, ez inkább az achillesem tesztje volt, hogy hogy bírja a kiugrásnál.

Pénteken megcsináltam a WOD Club Open utolsó feladatát:
For time:
50 toes to bar
40 box jump 60cm
30 face to bar burpee
20 sumo deadlift high pull @45kg
10 overhead squat @45kg
11min 21sec
A lábemelés nagyon pocsékul ment, húszat letoltam egyben, majd csak kettesével ment tovább. 4:30-at pazaroltam erre. Utána már szinte megakadás nélkül ment a többi, csak az általános lassúság vitte az időt. Az OHS borult le egyszer, itt már eléggé inogott a súly.

A hétvégén pedig a további edzéseken, terveken agyaltam. Mindenképp szeretnék egy Easy Strength alapú erőedzést, de mellé be kéne férnie egy kis metcon-nak is, hogy a február 22-től kezdődő CrossFit Games selejtezőkre felpörögjek.

Adri csütörtökön letolt 2500 swinget a 12kg-os bellel, így már csak 500 maradt neki, amit legkésőbb kedden abszolválni is fog. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat