A hét

Január 23-án kezdődik a kínai horoszkóp szerint a Sárkány Éve, ezért épp aktuális is Adri egyik korábbi munkája, melyet nekem festett. :)




Hétfő óta megint nem sikerült a blogolás, és nekem a mozgolódás is csak szenvedések árán. Péntekre múlt el az izomláz, pont, mikorra az újabb Wod Club Open feladatot, a hétfőn gyakorolt Bear Trap-et akartam élesben megcsinálni. Addig volt még egy kis swing, rengeteg óratartás, új, nagyon lelkes csoport indulásával.

2min Bear Trap:
deadlift
clean
front squat
press
back squat
press
12 teljes kör @42.5kg, azaz összesen 3060kg.

Lehetne több is, de a nyomásokat fejleszteni kell még. Lehet, hogy kicsivel több lett volna az összsúly, ha 50kg-mal próbálkozok, de ennyi ebből most elég volt. :)

Adri kedden és csütörtökön lelkesen swingelt, és már egyre kevesebb van a 10000-ből. Kedden 1800-val, csütörtökön 1700-val került közelebb a célhoz.

Ricsi

Megjegyzések

nekem ilyen képe kell Adritól. ez valami elképesztően szuper!!!
vagy álljak neki én is? :-)
Ricsi üzenete…
Örülök, hogy tetszik. :)
Kipróbálhatod Te is, bár a pontos linket most nem találom, de ha rákeresel erre: "how to draw a chinese dragon" akkor valag tippet kapsz. Adri is lerajzolt egyet, majd megfestette a selymen is.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat