Reggeli jóga

Reggel viszonylag frissen ébredtem, így, a baromi hideg hajnal ellenére, elindultam Bikram jógára. Mondjuk, menni kell, a bérletből még sok van, és amúgy is, a teremben közel 40°C lesz, ez pedig sokkal jobb a kinti időjárásnál. :) Nyitásra odaértem. Jó korán menni, mert könnyű helyet választani a szinte üres teremben, és a világítás sincs még felkapcsolva. Nagyon nyugis az egész. Hamar átöltöztem, és nekiálltam a bemelegítésnek, ami megint Napüdvözletekből állt. Lenyomtam ötöt az A verzióból, ötöt a B verzióból és lezártam egy C-vel. Épp elfeküdtem pihenni egy kicsit, mikor jött is Laci megtartani az órát. Már a múlt héten is tapasztaltam, hogy sokkal jobban megy egy kis bemelegítés után a Bikram jóga. A meleget most végképp nem éreztem, pedig talajszinten 35°C-ot mutatott a hőmérő, inni is alig ittam. Összességében jó volt, örülök, hogy nem aludtam vissza. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat