Bikram

A reggelt jógával kezdtem ma is. Kicist problémás volt az ébredés, de végül eljutottam a terembe. A napüdvözletekre viszont nem maradt időm. Kivételesen nem bántam, mert a vállaim még mindig fáradtak. Így az óra első felében a vállaimmal küzdöttem, a másodikban pedig egyre inkább éhes lettem. :) Szerencsére a végén egy kis szelet alma és egy banán helyretett.

Ricsi

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
sziasztok,

látom hogy nyomjátok a jógát (is) ezerrel. én magam is próbálgatom tanulni(a jógát) Dr. Wéninger Antal: Az idő partján könyve alapján, otthon, de sajnos inkább kevesebb, mint több sikerrel:-(

tudtok valami olyan helyet, módszert, tanfolyamot stb.. ahol normálisan meg lehet tanulni 1, relaxálni, 2, meditálni?(engem a jógának elsősorban ez a vonulata érdekel, a mozgásigényemet a bellel tökéletesen levezetem:)

(jómagam is RKC vagyok, bár nem blogolok, és jelenleg csoportom sincsen)

üdv.

RP.
Adri üzenete…
Szia RP.!

Én a Bhaktivedanta Hittudományi Főiskolára jártam egy 10 alkalmas kezdő jógatanfolyamra. Nagyon tetszett, mert úgy éreztem, ez segít az otthoni gyakorlásban. Itt találsz róla bővebb infót: http://www.nilamani.hu/index.php?inc=oldal&t=2&id=17

Relaxálni pszichológus segítségével tanultam autogén tréning formájában. Így már könnyebben megy az ellazulás, de eleinte igencsak nehéz volt.

Ha a meditáció érdekel, szerintem érdemes Osho vmelyik meditációs könyvét elolvasnod. Rengeteg technika van, szinte bármi lehet meditáció.

Az idő partján c. könyvet én is olvastam, nagyon tetszett, de könyvből megtanulni a jógát szerintem nem lehet.

Ha gondolod, írj e-mailt, ott részletesebben tudok válaszolni.

Adri
Névtelen üzenete…
sziasztok, küldtem volna emailt is, de nem tudom a privát emaileteket..
mindegy a lényeg megnéztem a linket amit küldtél, és (talán) meg is keresem majd őket. addig meg marad a könyv, (amiben főleg az tetszik, hogy nem tartalmaz semmi sallangot, semmi felelsleges cicomát, hókuszpókuszt stb, csak a "bare essentials-t".) valami ilyesmit keresek.

üdv,
RP

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat