Bikram jóga

Pont öt hete voltam utoljára Bikramon. Az elmúlt hónapban az Ashtanga-tanfolyam volt a "jóga-középpontban". A reggel 7-es órára mondjuk eddig is mehettem volna, de marha nehéz felkelni és elindulni. :) Viszont a bérletem már csak hat hétig érvényes, így a maradék tizennégy alkalmat erre az időszakra kell betenni. Utánna rákoncentrálok az Ashtangára. A kezdő tanfolyam alatt is egyre hajlékonyabb lettem, amit a mai Bikramon is nagy megelégedettséggel tapasztaltam. :) Pl. a gerinccsavarás ászanánál már nekem is sikerült megfogni a térdem, de még tudnék sorolni pár pozitív változást. A meleggel semmi gondom nem volt, ez is meglepett. Ennyi kihagyás után minimum szenvedést vártam, erre simán bírtam. Izzadni izzadtam, mint egy ló, természetesen. A terembe, általában, korán érkezem, ezért eldöntöttem, hogy a Napüdvözlet A és B gyakorlatokból lenyomok ötöt-ötöt, mint egy Ashtanga sorozat elején. Most meg is tettem, így mikor az oktató bejött, én már leizzadva, kellemesen bemelegítve álltam a szőnyegen. :) Meglehet, ezért is ment jobban, mint korábban.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat