Gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni

Ma reggelre Bikram volt betervezve, de lusták voltunk, így az alvást választottuk. Cserébe viszont gyakoroltam otthon. Csináltam 5 Napüdvözlet A-t, 5 Napüdvözlet B-t, aztán azokat az ászanákat gyakoroltam, amelyekhez kedvet éreztem. Az 50 perc, amit rá tudtam szánni, nagyon kevés volt, de azért jól esett az átmozgatás. Próbálkoztam egy-két ászanával, amit a tegnap esti astanga tanfolyamon tanultam, de nem voltam hozzá eléggé bemelegedve, így nem ment. Úgy gondoltam, átstruktúrálom a dolgokat, és reggelente csak légzőgyakorlatokkal és meditációval fogok foglalkozni, pont azért, mert az idő kevés, és nagyon merev vagyok felkelés után. Este pedig mehetnek az ászanák rövid relaxáció után.

Az astanga tanfolyamot nagyon élvezem, bár tegnap kicsit türelmetlennek éreztem magam. Főleg akkor, mikor István nagyon lassan számolt, miközben mindenkin igazított. Jövő kedden megcsináljuk a teljes első sorozatot, utána pedig már rendes, vezetett órára is be tudok állni.

Practice and all is coming.

Adri

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat