Egy hatékony nap... :)

A mai napom nagyon szuper volt jóga szempontból (is). Reggel csináltam fél óra mantra meditációt, utána pedig egy kis fejenállást és gyertyát. Munka után elmentem a fél 4-es Bikramra, amivel bemelegítettem a fél 7-es Ashtangára.

Bikramon jól éreztem magam, nem zavart a reppelés (Gauranga blogján olvastam ezt a szót, és nagyon találó), a meleget jól bírtam, és a gyakorlatok is jobban mentek, mint korábban. Még csak a kezdő Ashtanga tanfolyamot nyomom, és máris ilyen hatással van. Annyira szuper! :)

Bikramot követően átutaztam az Atma Budába, közben benyomtam egy Sport szeletet, hogy legyen energiám, és lenyomtam a tanfolyam utolsó előtti óráját. A mai a kedvencem, mert a levezető gyakorlatsorokat vettük, amiket imádok. A vinyászák is jól mentek, nagyon élveztem az egész órát. Így estére tele lettem energiával, nagyon feltöltött a mai, összesen 3 és fél órás gyakorlás. :)

Most megyek és megpróbálok aludni. Jó éjt Mindenkinek!

Adri

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat