Újévi edzés

Na, kész az év első edzése, én is kész vagyok... Azért sok volt az a két hónap kihagyás...

10 kör:
10 deadlift @24kg
10 swing @16kg
10 squat @8kg

Összesen 300 db gyakorlat, 17 perc alatt, minimális pihenővel.

Adri


Én is vmi hasonlót csináltam. A terv egy "20 perc alatt a lehető legtöbb kör teljesítése" típusú feladat volt. A gyakorlatok: deadlift, squat, floor press és a 32kg-os bell. Hamar kiderült, hogy a floor press még kicsit sok ezzel a súllyal, így két sorozat után lecseréltem swingre.

20 perc munka:
2 kör:
10 deadlift @32kg
5 squat @32kg
5-5l,r floor press @32kg
6 kör:
10 deadlift @32kg
5 squat @32kg
10 two handed swing @32kg

3*10 ab wheel

Több körre számítottam, de nehéz volt ez a bulldog...

Ricsi

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Sziasztok!

Ezúton szeretnék köszönetet mondani a sok ötletadó golyós gyakorlatsorért! (Igaz nem mindent értek, de nekem az alapok is elegendőek...) Egy kezdő golyósnak nagy segítség!
Remélem nem kértek jogdíjat :)
Csak így tovább!

Tisztelettel: Szabó Sándor
Névtelen üzenete…
Szia!

Köszönjük, használd egészséggel! :)
Lesz még egy-két érdekesság idén is. Ha vmire kíváncsi vagy, és nem tiszta, írj egy email-t, jogdíjat nem kérünk. :)
Neked is további kemény edzéseket! Rendszeresen olvasom, mit csinálsz, és meg kell mondjam, emberes adag, szép munka.

Ricsi

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat