13.03.30, szombat

A terv utolsó edzése, a nehéz nyomásos nap négy ismétlésekkel. 

SMR

25mins amrap:
4 double military press @2*28kg
4 double front squat @2*28kg
8 teljes sorozat, plusz 3 + 1 ismétlés. 
Nagyon érdekes volt. Igazából nem tudtam, hogy mit várjak magamtól. Végül az egyik GymBoss-t kilenc, a másikat pedig tíz körre állítottam be. Ebbe beleférhetett így a nyolc és kis gyorsítással, fejben számolással a tizenegy kör is. A tízes tempójában indultam neki, és négy körig ment is, bár éreztem, hogy egyre nehezebb az utolsó nyomás. Ezalatt a négy kör alatt szereztem annyi előnyt a kilences időrendhez képest, hogy át tudtam rá térni, úgy, hogy az azon az órán mért szakaszok végén nyomtam le a sorozataimat. Ezzel tovább tudtam tartani a tíz körös mennyiséget, de nyertem tizenhat másodperc pihenőt minden körben. Viszont ez sem volt elég. A nyolcadik körben három nyomás ment ki, a negyedik fél úton megakadt, amely után ugyanúgy négyet guggoltam, mint eddig. A következő körre nem regenerálódtam, csak egy nyomás ment, mely után egyet guggoltam, mert nem láttam értelmét négyet guggolni. Az utolsó negyven másodpercben pedig újra sikerült mind a négy nyomás, és hozzá természetesen a guggolás is.

SMR

Ezzel vége a huszonnégy edzésből álló hónapnak. Izgalmas volt, és sokat hozott erőben, melyre nyugodtan építhetek a következő hónapokban. 

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat