13.03.20, szerda

Tanulva a keddi esetből, ma megnéztem, hogy mit csináltam az előző héten. Így a terv a teljes hat kör lett a ballisztikus létra napon. 

Délelőtt:
SMR, PM

20mins amrap:
2,4,6-os (double swing és double clean) létra @2*32kg
6 teljes létra. Megint trükkös volt az időbeállítás, mert szerettem volna a hatosok előtt és után többet pihenni, így a kettes és a négyes fokok közel kerültek egymáshoz, és ez állandó órabámulást, számolást igényelt a pihenőkben. Azért sikerült megoldani ezt a nehéz feladatot is. :) Sajnos a bellek nagyon csúsztak ma, ezért az utolsó két körre magnéziáztam, amit általában szeretek elkerülni. Viszont, így legalább szépen pattantak felfelé a bellek.

SMR

Délután:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 6, 5 pullups
12, 12, 14, 13, 12 pushups
A húzódzkodásoknál létra volt a feladat. A pihenő mindig annyiszor tíz másodperc volt, ahány ismétlést csináltam. A létra addig megy, amíg sikerül teljesíteni a következő lépcsőfokot. Nekem a hetedik fok nem sikerült. Ezután volt még egy maximális erőbedobású szett, ami egyelőre nem annyira fényes. 

SMR

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat