13.03.29, péntek

Az utolsó ballisztikus edzésnap jött, a "könnyű" hatosok. 

SMR

20mins amrap:
6 double swing @2*32kg
6 double clean @2*32kg
15 sorozat! Egyben toltam az összes swing-clean kört. Ugyanazt a kilencvenes összismétlést hoztam, mint szerdán. Ez jelenleg tényleg a maximumot jelenti, ami persze nem jelenti azt, hogy a jövő héten nem menne több. :) Viszont ez a program négy hetes, és rám is fér a váltás. 
Az még hozzá tartozik a történethez, hogy erre a napra esett, amikor kijött a három hete halogatott tenyérreszelés elmaradásának következménye. (Hogy miért sikerült ezt ilyen kacifántosan megfogalmazni? ...) Szóval szépen gyűrődött a bőr a tenyeremen az egész hónapban, de sosem szakadt fel. Ma a súly füle tiszta nyirkos volt, plusz ugyanezeket használtam szerdán is, amikor jól összeizzadtam. Ezért az első sorozat után már végig magnéziával dolgoztam, ami kiszárította a kezem, tapadt a súly. Végül is ez volt a cél. Csakhogy már nem tudtam átcsúsztatni a tenyeremen, így felszakított pár gyűrődést. Ennyit a magnéziáról, inkább meg kellett volna tisztítani a bell fülét... 
Zavarni nem fog szombaton, az az egy-egy clean semmi a nyomásoknál. Szerencse, hogy ilyen hülyeséget csak a hónap végén csináltam. A jövő hét laza lesz, hagyom meggyógyulni, és kitalálom, hogy a következő programot milyen súllyal csináljam. 

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 5, 5 pullups
23, 25, 23, 24, 24 pushup
Nem vártam meg a délutánt, egy nagyobb pihenő után megcsináltam a saját testsúlyos részt is. A húzódzkodásoknál a létrát választottam, ez fárasztott le ezen a héten a legjobban, vagy csak nem akartam szenvedni a maximális sorozatokkal. :)

SMR

Már csak a szombati nehéz nyomások, guggolások vannak hátra, amikor is négy ismétléssel fogok dolgozni. Kíváncsi leszek, mert egy hónapja épphogy kiszenvedtem az öt nyomást. Utána jön az összefoglaló, először a feladatokról, utána a kajáról, testzsírszázalékról.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat