Változatosság

Ma megint a Gracie-ben nyomtam az edzést:

7kör:
20 kétkezes swing @24kg
1-1l,r turkish get up @24kg

3-3l,r bottom up clean & hold @24kg
5-5l,r clean & front squat & press @24kg
5-5l,r viking push press @24kg
5-5l,r clean & front squat & press @24kg
10-10l,r viking push press @24kg

Tabata kötéllel:
alternatív hullám, 20sec/10sec, 8sorozat, 50-52 hullám/sorozat

5-5l,r halo @24kg

Az eleje kellemes bemelegítés volt. Közben elfogyott a terem maradék levegője is. A bottom up clean és tartás inkább egy kis szórakozás, próbálgatás volt, mintsem komoly munka. Nagyon nem ment, izzadt volt a tenyerem, csúszkált össze-vissza a golyó. A clean, guggolás, majd belőle a nyomás fárasztóbb, mint előzetesen gondoltam. :) A teljes feszítés rengeteg energiát kivett. A viking push press szintén gyilkos, főleg, ha figyelünk a tempóra. A Tabata önmagáért beszél. A többiek egykezes swinget csináltak, míg én a kötéllel hadakoztam. Az egyik ráesett a másikra, így mikor a másik kézzel lendítettem, rajta volt a kötél egyik felének a súlya is... A végén alig bírtam emelni a karom. Szuper volt, minden alkalomra tervezek legalább egy ilyet. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat