Célegyenesben

Lenyomtam a 8. és a 9. Bikram jógát is. Az érdekesség annyi volt, hogy tegnap két edzésen voltam. Egy reggel, egy délután. Amilyen igénybevételt támaszt a szervezet felé, azt hiszem, jogosan hívom ezt a típusú jóga-órát edzésnek. :) Nagyon hatékonynak éreztem a két órát ugyanazon napon. A reggeli tapasztalatokkal délután tovább nyúltak az izmaim, jobban, könnyebben felvettem a pozíciókat. Este nem kellett altatni. Viszont nem volt probléma felkelni a ma reggeli órához sem. Kivételesen viszonylag kevesen voltunk, mindenki nézhette magát végig a tükörben. :) Kipróbáltam a farmer walk-ot is, egy 16kg-os bellt szállítottam el a jóga után a termünkbe. Délután újra nyári, kettlebell edzés a ROXY Stúdióban, a legnagyobb teremben, illetve "24+" óra a haladóknak a Gracie-ben. :) Kemény szeretettel várunk mindenkit!

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat