Pihenő és VO2Max

Úgy alakalut, hogy az elmúlt napokban nem edzettem. Kelett ez a kis pihenő. Tegnap viszont ott folytattam, ahol korábban abbahagytam. Talán ez nem volt vmi jó ötlet. :)

10 haskerék
VO2Max, 15sec/15sec, 42sorozat, 9snatch/sorozat @16kg

Lecseréltem az otthoni kalapácslakkos bellt egy Elite-re. Valószínűleg azzal van probléma, hogy a lakásban nem merem lefelé elég gyorsan dobni, nehogy elszálljon. Más lakásokban nem tapasztaltam hasonló problémát. :) Nem igazán jött ki a 9 ismétlés a 15sec-en belül. Végig megcsináltam minden tervezett ismétlést a pihenőidőm terhére is, de így a végére eléggé elfogytam. Az oldalam szúrni kezdett, és miután befejeztem, negyed órát csak feküdtem a padlón... Lehet, legközelebb ki kéne menjek az udvarra.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat