13.03.21, csütörtök

Délelőtt:
SMR, PM

25mins amrap:
3 double military press @2*28kg
3 double front squat @2*28kg
12 sorozat! Nagyon örülök, hogy sikerült ma is kettővel több kört csinálni a múlt hetihez képest. Jól mentek a nyomások is, erősnek éreztem magam közben. :)

SMR, 5 perc lógás a gravitációs cipőben. 

Délután:
9 sets of 3 pullups
13, 13, 14, 15, 13 pushups
A húzódzkodásnál a harmadik edzésnap az első héten még egyszerű volt. Három-három szettet csináltam normál, szűk, majd széles fogással, közöttük egy perc pihenővel. Az ismétlésszám pedig azért volt ilyen alacsony, hogy az elején biztosan teljesíteni lehessen. Úgy is beáll pár hét alatt arra a mennyiségre, ahol már komolyabban kell küzdeni. Amúgy a program szerint ezzel a 25% körüli értékkel érdemes elindulni, és nekem a keddi eredmény alapján a hármas lett az induló számom. 
A fekvőtámaszoknál továbbra is másfél percek a pihenők. Jót tett a visszalépés, jobban mennek, mint két hete.

5 double front squat @2*40kg
Ez sokkal jobban ment, mint a télen. Most még maradt benne 2-3 ismétlés, és a clean is szebb volt.

PM, SMR

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alkar erősítés

Triathlon VB - Age Group

Fogyás