13.03.06, szerda

Egy közepes és egy könnyű nap után jött az "A" variáns nehéz napja. Az izomláz is megérkezett a ballisztikus résznek köszönhetően...

Délelőtt:
9, 8, 7, 7, 6 pullups
12, 12, 14, 13, 12 pushups
Szuperszettben, bő két perc pihenőkkel. Ez utóbbi nem volt túl jó ötlet, rendesen bedurrantam tőle, ami jó lenne, ha ez lenne a cél ezzel a gyakorlással. :)

SMR, PM

Délután:
SMR, PM
30-30sec arm bar l,r @16kg
1-1 tgu fel - windmill - bent press - overhead squat - sots press - tgu le l,r @16kg

25mins amrap:
3 double military press @2*28kg
3 double front squat @2*28kg
8 sorozat.  Sokkal szebben ment, mint múlt pénteken, de eszem ágában sem volt emelni. Az amúgy is játékon kívül volt. :) 200 másodpercenként csináltam egy sorozatot, ahol a nyomás és a guggolás egyben lement. 30-35 másodperc volt egy sorozat, így 1:6, 1:5 között mozgott a munka:pihenő arány. Pont jó az első hétre, legalább látom, hogy van esély növelni. 

PM, SMR

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Rajzolás

Alkar erősítés

Fogyás