"I was just thinking of doing some light cardio." LOL

Úgy volt, hogy ma nem edzek, mert mégis kicsit komolyabbak lettek a vízhólyagok, mint gondoltam, és túlóráztam is a munkahelyen. Későn értem haza, de Adri sem végzett még a munkájával, így belevágtam egy kis edzésbe. A viking push press-re (vpp) és vo2max rendszerre gondoltam, mert ott csak egy snatch-el felkapom a golyót, és utána nem piszkálja az ujjaimat. A 16-ossal ez nem is volt probléma.

MVO2, 15:15, viking push press, 80sorozat, 12vpp/sorozat @16kg

Megcsináltam a maximális sorozatszámot az MVO2 15:15-ös protokollban! :) Ráadásul a 12 ismétlés nagyon komoly volt. A vállaim beálltak, a vége felé már nehezen mentek a press-ek. Kíváncsi leszek, holnap meddig emelem fel a karom. Pont jó, hogy jön a masszőr! :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat