12.11.26, hétfő

Elég jól kipihentem magam a hétvégén. Kellett is, hiszem ez az utolsó hete az edzéstervnek, ami elvben a legnehezebb is. Rögtön első nap a lökésekkel. 

Délelőtt:
SMR, PM

2*(10-10)l,r halo @16kg
1-1l,r arm bar @24kg
5-5l,r clean&jerk @24kg

20mins amrap:
5-5l,r clean&jerk @32kg
12 sorozat. Itt már csak negyven másodpercem maradt körönként pihenni, és ezt mind az alkarom lazításával töltöttem. Sikerült jobban kordában tartani a fáradást, így egész jól megúsztam ezt a húsz percet. Közben végig azon gondolkodtam, hogyan tovább. Úgy érzem, lassan kell tovább lépnem az ismétlések számában, a nyolc-kilenc túl nagy ugrásnak tűnik jelenleg, talán a hat-hét lesz a legjobb valamilyen létra végén, hogy azért az össz-ismétlésszám nagyobbat ugorjon. A végső választ a jövő heti tesztek fogják megadni. 

PM, SMR

Délután:
SMR, PM

30*100 burpee challenge:
26. és 27. nap: 2*12 + 16*11 burpee. 
Két kilenc perces 100-at csináltam meg egymás után. Kicsit sok volt a tojásrántotta ebédre, így elég rosszul esett. Ezzel előre dolgoztam egy napot. Még szerdán lesz egy ilyen, azzal kész lesz ez a kihívás, és lesz egy napom rápihenni a saját kis bónuszunkra. :)

SMR

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat