12.11.23, péntek

Kivételesen délutánra maradt az edzés, akkor is szűkösen álltam az idővel, így faragtam a pihenőkből. Azon túl, hogy így fárasztóbb volt, mégis egy jó gyakorlásnak minősült a jövő pénteki eseményre. :)

SMR

20mins amrap:
10-10l,r egykezes swing @32kg
18 sorozat + 5-5l,r clean&press @32kg. Most minden rendben volt a bal fogásommal. Szerettem volna nyomni is a swingek előtt, de a pörgés miatt inkább beleraktam a sorozatok közé egy-egy clean&press-t. Pontosabban minden harmadik swing-sorozatot nyomással fejeztem be az utolsó kivételével, így öt-öt nyomással gazdagodtam. :)

Pontosan egy perc pihenő a fent említett időszűke miatt.

30*100 burpee challenge:
24. és 25. nap: 2*12 + 16*11 burpee. Két kilenc perces teljesítést toltam le folyamatosan. Éreztem a vállam a végén rendesen. Most nem volt olyan könnyed, mint az elmúlt napokban.

Primal Move, majd egy hosszabb szünet után, nagy pihenőkkel megoldottam a szokásos pénteki complex-feladványt is.

Complex, 3 sets @3*57.5kg:
3 row
3 clean
3 front squat
3 shoulder press
3 back squat
3 good morning
Most sem emeltem. A jövő heti utolsó alkalommal megnézem a 60kg-ot egy sorozatban, de a feszítésre mindenképp nagyon oda kell figyelnem a nyomásoknál. 

SMR

A hétvégén teljes pihenő, szerintem a lakásból sem mozdulok ki. :) Ezért is dolgoztam előre a burpee-vel, ráadásul az utolsó hete jön a 12 hetes edzéstervemnek, ahol a hétfő és a szerda kifejezetten keménynek ígérkezik. Emellett tervezek egy újabb javítást a 100 burpee időmön, illetve péntek délután vár rám és pár harcostársamra az 1000 burpee teljesítése, amivel megkoronázhatjuk ezt a novemberi őrületet. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat