Metallica

Ma este nyakra gyúrtam..., igen sokat bólogattam... :)

Nagyon király volt a koncert, és még az időjárás is nekünk kedvezett. Az előzenekarokat nagyon jó helyről néztük végig, a Metallica előtt azonban akkora lökdösődés kezdődött, hogy alig bírtunk megállni a lábunkon. Jobbnak láttam hátra menni, még ha így a kivetítőről is tudtuk követni a színpadi eseményeket. Már nem viselem olyan jól a tömeget, mint tinédzser koromban. Biztos a korral jár... :)

Adri

PSI.: Betiltanám a koncerteken a dohányzást!!!

PSII.: Két hét múlva KISS!!! És kiemelt állóhely!!! :)

Megjegyzések

Sanyi, az érdeklődő gyerek üzenete…
Hali!

Lenne itten egy kérdéskupac:

Használjátok rendszeresen azt a gyűrűt, amely valójában két kötél karika?
Power ring - rope ring a neve.

Nem kezdett szakadozni, foszlani a fonása?

Kényelmes használni, azaz mondjuk renegát evezés illetve fekvőtámasz során nem feszül rá nagyon a tenyérre, azaz nem szorítja el?

A válaszokat előre is köszönöm!
Ricsi üzenete…
Mostanában úgy heti egyszer használjuk. Nem gyötröm agyon, de hallottam már esetleges szakadozásról jitsu-s körökből. Ebben az esetben, tudtommal, a Tacticalshopban kicserélik.
A használata nekem kényelmes. A sima gyűrű túl vékonynak tűnt, szerintem, az nyomta volna szét a tenyerem.
A hozzá tartozó rögzítőt nem lehet használni, max. csomózva. A csattját le kell cserélni vmi jobbra.
Szívesen! :)
Sanyi, az illemtudó gyerek üzenete…
Köszi! (Vazzeg)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat