Ashtanga

Reggel újra Ashtanga jógára mentem. Nehéz volt felkelni 5-kor, de megérte. Érdekes, sokszor baromira éhes vagyok reggel, - az evés nem opció jóga előtt - de ez az érzés a gyakorlás alatt eltűnik, van energiám elég. Csak utána támad újult erővel. :) A bevezető napüdvözletek alatt új sikerélmények értek. Először is, azt hittem, hogy az előző napok edzései után kötöttebb leszek, de ezek szerint sikerült hatékonyan nyújtani, lazítani. Elég gyorsan elértem azt a szintet, ahol korábban is jártam már. A hátra-, illetve előreugrásoknál megpróbáltam a csípőmet minnél magasabbra emelni. Néha meg-megéreztem azt a pontot, ahol az egyensúlyt meg kéne tartani, ahhoz, hogy szépen felemeljem magam kézállásba. Vhogy így:

Persze idáig eljutni még nagyon sok idő lesz. :) Viszont inspiráló! Kiváló technika, lazaság, könnyedség, erő! És nem utolsó sorban, gyönyörű környezet. :)
Amúgy az Ashtanga-sorozatot jól sikerült pörgetni. Jól ráéreztem a ritmusra, másfél óra alatt be is fejeztem. Eddig általában 100-105 perc kellett. Lehet, hogy segített most az is, hogy csak ketten voltunk, így nem kellett várni egy-egy fontosabb ászanában az igazításokra. Kellemesen elfáradva értem be a munkahelyre, ahol aztán jól begörcsölt a bal combom, mikor magam alá húztam a lábam... Jött egy kis SMR, rendbe raktam, és átgondoltam, hogy kell-e nekem délután edzeni.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat