Török uralom

Edzés- és munkamentes lesz a hét hátralévő része szerdától. A munka része miatt a reggeli jóga elmaradt és holnap is el fog. :( Este viszont belleztem. Megcsináltuk a teljes Brutal Minimalist Fitness-t.

5-5l,r turkish get up @24kg
1min hídtartás
5-5l,r turkish get up @24kg
1min hídtartás
5-5l,r turkish get up @24kg
1min hídtartás
5-5l,r turkish get up @24kg
1min hídtartás
5-5l,r turkish get up @24kg
1min hídtartás

Időre: 7min 10sec
50 kétkezes swing @32kg
10 guggolás
40 kétkezes swing @32kg
20 guggolás
30 kétkezes swing @32kg
30 guggolás
20 kétkezes swing @32kg
40 guggolás
10 kétkezes swing @32kg
50 guggolás

Ennyi törököt még nem csináltam ilyen rövid idő alatt. Jól esett, a hídtartások csak azért kellettek, hogy kicsit megszakítsam a monotonitást. A negyedik sorozatban az első 3-at mindkét karral egyben csináltam meg, majd ugyanígy tettem a maradék kettővel. Az utolsó sorozatban pedig egy kézcsere volt összesen. A swingek egész magasra felmentek, de húzni már nem tudtam lefelé, és ezen sok múlt, ha az időeredményemre nézek. 24kg-os bellel 6:30 alatt vagyok. Azért hét perc alá most is beférhettem volna... Holnap sok munka, a hét további részében max. egy kis Naked Warrior. Komolyabb folytatás jövő hét hétfőn.

Ricsi

Megjegyzések

Judit üzenete…
Mi lesz már a blogolással?
Van itt valaki, tessék mondani? :)
Ricsi üzenete…
Edzésválságban :) vagyunk/voltunk, de most már alakul, a héten már lesz miről beszámolni.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat