Testösszetétel analízis

Ma délután kint voltunk a Hó-Show és Spa & Wellness Kiállításon. Itt találkoztunk megint az InBody készülékkel. Kipróbáltuk a legújabb verziót, az InBody 720-ast, melyet leginkább kórházakban alkalmaznak. Május elején mértem magam utoljára, így igencsak aktuális volt már egy újabb mérés. A gép pedig igazolta a testzsír csökkenését, amit leginkább az utóbbi egy hónapban figyeltem meg magamon. :)
Testsúly ruhában: 76.6kg, reggel 75.3kg voltam. Zsírtömeg: 12.2kg, testzsírszázalék: 15.9%. Alakul ez, kérem szépen. :) Majd 2%-ot csökkent a májusi mérés óta, és igazán nem erőltettem meg magam a kajálás terén. Amit még jó látni, az az erősnek értékelt vázizomzat tömegem, illetve érdekesség, hogy a felső testem izomzatilag fejlettebb, talán erősebb lett, mint az alsó. Persze a lábam nem gyengült, hiszen megy a pistol a bulldoggal. :) Ezt feltétlenül a kettlebellnek köszönhetem, és a két-három évvel ezelőtti állapotomhoz képest hatalmas változás. Van még egy fittségi mutató, ahol 86 lett a pontszámom, ami, ha jól emlékszem, több, mint a májusi. A 90 feletti pontszám a kiváló, úgyhogy itt még van mit tenni. Az ajánlott testsúlyváltoztatás teljesítése, -0.8kg zsírból, után, valszeg a fittségi mutató is 90 felett lesz, amúgy nem tudom, hogy ezt miből számolják.
Meglátjuk a következő mérésnél január végén.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat