Ashtanga

Reggel Ashtangára mentem. Az utolsó pillanatokban étem oda, így kicsit kapkodós lett a kezdés. A hátam és a combhajlítóm a csütörtöki edzés után rendesen beállt, így lassan indultam be, ráadásul a terem is csak később melegedett be igazán. Így a napüdvözletek a felejthető kategóriába tartóztak a végrehajtás minőségét illetően. Utána viszont már jobban mentek az ászanák. István megint rendesen belepakolt pár pózba. Nem is gondolnám, hogy úgy ki tud nyúlni a testem, ha nem érezném. :) Az óra végén a híd és fejállás is sokkal jobban ment.
Az esti kimarad az elhúzódó munka miatt, ellenben Adrival beleszaladtunk egy jó kis egynapos akcióba, így potom pénzért elhoztunk nekem egy terepfutócipőt, ami majd a következő tavasszal, nyáron lesz felhasználva. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat