Ashtanga este

Keddre két jóga volt betervezve, egy reggeli Mysore és egy esti vezetett. Este tizenketten voltunk, a meleg, a pára és a kisebb terem hatására már a napüdvözletek során ömlött rólam az izzadság. A végén két törülközőből csöpögött, míg a zuhanyzóra vártam. :) Csak néhány ászanánál éreztem a reggeli mozgás okozta fáradságot. Pl. hídtartás, alig ment ki a háromszor öt légzés, míg reggel négyszer is megcsináltam, abból egyszer tíz légzésig. Viszont egyértelműen hajlékonyabb voltam, nem múlt el az előző gyakorlás hatása. Összességében nagyon hatásos volt, hogy két nap alatt háromszor csináltam meg az első sorozatot.
Ma pihenő, holnap bell, Ashtanga folyatás pénteken.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat