Heti összesítő

Kedden befejeződött az Ashtanga-tanfolyam. Végigcsináltuk a teljes első sorozatot full-vinyászával. Nagyon tetszett. István jól beleigazított a Baddhakónászana B verzióba,

a combjaimat teljesen lenyomta a földre, rádőlt a hátamra, így a homlokom a két talpamhoz ért. Közben egy pillanatra átfutott bennem, hogy ezután vajon hogyan rakom össze a lábaim és ugrok hátra Csaturanga-dandászanába, de sikerült.


Csütörtökön belleztem kicsit a haladó srácokkal. Újabban nem kívánom a nagy súlyokat, úgyhogy a maradtam a 8-nál és 12-nél.

5*5 légzésig kitartva Návászana
5*1 Lolászana

7*20 kézkezes swing @ 12kg
10*10-10l,r snatch @8kg
3*10 állig húzás @8kg
3*10-10l,r row @8kg
5*5 légzésig kitartva Návászana
5*1 Lolászana


Péntek délután, szombat délelőtt és ma délelőtt Bikramot nyomtunk. Nekem még kitart a bérletem a jövő hét végéig, utána tudom elkezdeni az Ashtangát. Az elmúlt 3 alkalmat egész jól vettem, az azonban továbbra is nagyon zavar, mikor az egyensúlygyakorlatoknál pont mellettem áll meg az oktató és átüvölti a termet. Nehezebben tudok ilyenkor koncentrálni. Néha jobban tennék, ha inkább csöndben maradnának és bemutatnák a gyakorlatokat, vagy legalább néha beleigazítanák az embereket a pózba.

Az Expo-n én is megcsináltattam a mérést az Inbody 720-szal. Eddig két mérésen vettem részt, csak sajnos olyan jó helyre pakoltam el a papírokat, hogy nem találom. Így most az összehasonlítást nem tudom pontosan megcsinálni (körülbelüli értékekre azért emlékszem).

A mostani eredményemmel (bár a korábbiak is nagyon jók voltak) is elégedett vagyok. Egy gramm testsúly-változtatási igény sincs. A sejten belüli víz, sejten kívüli víz, fehérje, ásványi anyag érték is a normál tartomány felső határán van, míg a testzsír az alsó határon. A vázizomtömegem erős, a felsőtestem pedig fejlettebb a normálnál, ami változás a korábbi méréshez képest. A felső testem és alsó testem is kiegyensúlyozott, azonban egymáshoz képest enyhe eltérés van. Ez az egyetlen, ami nem tökéletes, a többi mind az. A fittségi mutatóm 84. Úgy emlékszem, ez az előző mérésnél is hasonló volt.

Adri

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat