Jóga

Ma "csak" Bikram jógára mentem, bellezni a hétvégén fogok. A jógán nagyon meleg volt. Ugye, egész nap is meleg volt, plusz felfűtötték a termet és voltunk vagy negyvenen. Rengeteget izzadtam és csak fél liter vizet vittem be magammal. Mondjuk, az óra alatt nem szoktam sokat inni, inkább csak kortyolgatok, hogy ne lötyögjön a hasamban. Utána viszont kiiszom a csapot. :) Fejlődtem a gyakorlatokban. Néhány igen jól ment. Élveztem a gyakorlást. Azon gondolkodtam el közben, hogy Dél-Indiában, ahol napközben állandóan 30-35°C van, ott a jóga ászanák gyakorlása ugyanúgy felfűti a testet, mint a teremben a mi "edzésünk". Csakhogy mi ezekután könnyebben el tudunk vonulni légkondis helyiségekbe, ezt ott kevésbé tehetik meg. Pedig nagyon jól esik szinte kimenekülni a teremből a gyakorlás végén. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat