Edzés

Jó ez a nyugodt, hosszú hétvége. Van idő mindenre. Reggel újra Napüdvözlettel melegítettünk be. Adri 21 kört, én 10 kört csináltam, majd jöttek a kettlebellek.

4*4-es + 1*3-as clean&press létra @24kg
kétkezes swing, 30sec/30sec, 10sorozat, 20swing/sorozat @32kg

A Napüdvözlet végére mindig megindul az izzadás, nagyon jó bemelegítő jógasor. A létrák, ahogy szerdán is, jól mentek. Közben mindig annyi percet pihenek, ahány fokos a létra. Egyelőre szükségem van ennyi pihenőre. Ahogy haladok előre, úgy próbálom majd csökkenteni. Tízet dobtam a dobókockákkal, így most a 30sec-es szakaszokat választottam. Jobban látom a végét, ha tíz sorozatot csinálok, mintha huszat kéne, mondjuk 15/15-ben. Viszont ez gyilkosabb volt az alkaromnak. Rég csináltam már tíz ismétlésnél többet huzamosabban a bulldoggal. Finom volt. :)
Délutáni kiegészítésként két polcrendszert hoztunk haza Adrival. Most megyek és összerakom.

Ricsi

Megjegyzések

palosilaszlo üzenete…
Visszanéztem az egy nappal és 1 évvel ezelőtti bejegyzést - úgy érzem, javult (visszatért) az erőnlétem azóta, és ezt köszönöm Nektek. Nem lazsáltam az elmúlt 3 héten sem, szép lassan visszatértem a 24-eshez tanulás közben. Lesz kedden edzés a Roxyban? Jó pihenést,

Laci
Adri üzenete…
Szia Laci!

Köszönjük a kedves szavakat! :) Örülünk, hogy jó erőben vagy!

Lesz kedden edzés a Roxyban, várunk!

Adri

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat