Tabaták

Na, tegnap, egy kellőképp stresszes munkanap után rohantam a terembe órákat tartani. Általában a 18h-s, vagy a 20h-s, haladó csoporttal edzek, vagy csinálom a magam programját. Ellenben most nem vártam még egy órát. Már a 17h-s csoporttal együtt dolgoztam, mivel igen szépen haladnak a technikák elsajátításával. Biztos a tudásuk, és az erőnlétük is sokat fejlődött az elmúlt két hónap alatt. Nem mellesleg a csoport fele haladó, akik kiválóan tudják húzni a többieket a teljesítményükkel. Most pedig csak az alapokat gyakoroltuk, igaz, kicsit csökkentett pihenőidőkkel. :) Amúgy a Leg Matrix után iszonyatos musculus gluteus maximus-izomlázam lett. :D

1-1l,r turkish get up @24kg
1-1l,r négylépcsős turkish get up @24kg

Tabata Fight Gone Bad:
1. Tabata, 20sec/10sec, váltott kezes swing, 8 sorozat, 13swing/sorozat @24kg
2. Tabata, 20sec/10sec, egykezes swing, 8 sorozat, 12swing/sorozat @24kg
3. Tabata, 20sec/10sec, clean, 8 sorozat, 8clean/sorozat @24kg
4. Tabata, 20sec/10sec, military press, 8 sorozat, 4-5military press/sorozat @24kg
5. Tabata, 20sec/10sec, kétkezes swing & burpee, 8 sorozat, 13swing/sorozat, 6burpee/sorozat @24kg

10-10l,r halo @24kg

Szerintem kiválóan kiszakadtunk a munkahelyi stresszfolyamból. :)
Ezután, gondoltam, már nem edzek, de annyi feladatot mutattam még be a többi órán, hogy igazán kellemes mennyiség jött össze belőlük. Szinte elég lett volna csak az edzésként. :) Felsorolásképp ilyeneket gyakoroltunk: viking push press, jerk, long cycle clean&jerk, double long cycle clean&jerk, double military press.
Az összes csoportunk kiváló munkát végzett a héten, és még azt is kibírták, hogy minden órát én tartottam. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat