Duplázás

Adri összerakott egy kis gyakorlatsort, melyből a haladó edzéseken kellett húsz perc alatt a lehető legtöbb kört megcsinálni.

20 perc alatt csinálj maximális számú kört:
5 guggolás + fej fölé nyomás (nem a guggolás lendületéből)
10 deadlift
10 fekvőtámasz
10-10l,r snatch

Mindenki 16kg-os bellel dolgozott. A nap végén én is beálltam, csak nem bírtam ki. :) A reggeli vo2 után viszont nem volt túl sok kedvem snatch-elni, így lecseréltem ezt a gyakorlatot viking push press-re. Nem lett könnyebb, max. egy kicsit gyorsabb. Végül tíz teljes kör ment, plusz a tizenegyedikből az első három gyakorlat. Azért időn kívűl befejeztem a kört. Kellemesen felpörgettem magam, majd a zuhanyzóban rögtön le is hűltem a melegvíz hiányának okán. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat