Edzés

A hétvége komolyabb mozgás nélkül telt el. Épp elég volt az a 100 tétel, amiből vizsgáztam. Tegnap este azért belenyomtam 5*(1-1)l,r clean&press-t a 24kg-os bellbe.
Ma reggel pedig felkeltem 5:15-kor, hogy megcsináljam a napi adagot:

5*3-as clean&press létra @24kg
kétkezes swing, 15sec/15sec, 14sorozat, 10swing/sorozat @32kg
7 pull up @saját testsúly

Nem volt könnyű elindítani az edzést, de utána már ment magától. A swing végére eléheztem. Nem csoda, nem ettem semmit felkelés után. Általában nincs is belőle problémám. Most talán a tegnap esti vacsora hiányzott. Betoltam gyorsan egy banánt, és úgy már ment a húzódzkodás is. Ezen a közepes erősségű napon most már mindig minimum ezek az 5*3-as létrák lesznek. Plusz a két hatoldalú kocka eldönti, hogy mennyit swingeljek. Este a szokásos heti masszázs lezs. Már nagyon várom, mindig ellazít, megnyugtat, és a hétvégi stresszes vizsgák után ránk is fér.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat