Fizikai felmérő

Ma volt az éves fizikai felmérőnk. Én tartottam a kollégáknak a bemelegítést, rendkívül izgalmas volt... lol

Mivel iszonyú meleg volt, a futást előre vettem. A nőknek nem kell ebből a számból - sem - hatalmas teljesítmény és a 2000m 11 percen belüli lefutására már maximális 25 pontot adnak, ezért nem is szándékoztam ezen túlteljesíteni, főleg, mert idén eddig egyszer futottam, azt is az iskolai felmérőn. Azért sikerült 10:25 alatt végeznem. Előtte még ugrottam egy helyből távolt, amit utána akartam, de épp nem volt sor, jobb volt túllenni rajta. A bemelegedettségem és a technikám sem volt jobb 192cm-nél többre, de ezen nem izgattam magam, így is 21 pontot ért. Az 1 perc alatti felülésem 53 darab lett, a fél perces fekvőtámaszozást 24 mp után abbahagytam 25 darabnál, és függeszkedtem 35 mp-et is a 25 pontért. Nem szakítottam szét magam azért az összesen 121 pontért, ráadásul már 101 ponttól jár az 1 szabadnap (néhol kettőt is adnak érte...) Ezért megérte. Volt még lehetőség fekvenyomásból és 4*10m-es ingafutásból is pontot gyűjteni, persze szükségem már nem volt rá. Egyik sem tartozik kedvenceim közé. Egyszerűen nem értem, hogy lehet totál edzetlen embereknek ennyire sérülésveszélyes gyakorlatot betenni a felmérőbe, mint ez az ingafutás. És azt sem értem, hogy nőknek miért kell 40kg-mal fekvenyomni, ráadásul az én korcsoportomban 23 darabot a 25 pontért. Hol áll ez arányban az 1 perc alatt teljesítendő 20 felüléssel, ami annyira nevetséges, hogy már fáj. Azért is csináltam meg annyit, amennyi ment, mert szégyelltem volna magam, ha 20-nál megállok, hogy köszi, kérem a 25 pontot.... Annak ellenére, hogy nem szoktam és nem szeretek fekvenyomni, azért persze bele kellett nyúlnom kicsit a felmérőn túl. 10-szer kinyomtam a 20 kilós rudat, aztán 5-ször belenyomtam a 40 kilóba. Pont elég volt. Távol vagyok a 23 darabtól. Talán jövőre már változik a szabályozás, mert a mostani követelményrendszer valahogy nem oké, és a feladatok nem állnak arányban egymással. Talán beáll nőknek a 25kg-os fekvenyomás (azzal azért már nincs probléma) és mindenkinek kötelező lesz a 2000m futás, nem csak annak, aki kiválóan megfeleltet akar kapni. Hát, kíváncsi vagyok, hogy sikerül a normamódosítás...

A felmérő után jó volt még kicsit strandolni a 8 fölötti UVB sugárzásban. :)

Adri

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat