Jóga és MetCon

Reggel Ashtangára mentem. Ideje volt ide is ellátogatni. Nagy örömömre, nem estem vissza hajlékonyság terén. Úgy látszik, jól működött az, hogy amíg nem mentem, többször is elképzeltem a helyes végrehajtását egy-egy ászanának. :)
Délután a munkahely melletti atlétikapályán toltam egy edzést. Több metcon-t terveztem, végül, időhiány és rossz sorrendválasztás miatt, megálltam az első után.

6kör időre: 26min 05sec
400m futás
25 burpee

Vannak részidők és pulzusadatok is, így újfent nem marad senki sem statisztikák nélkül. :)
400m futás:
1.: 1min 29sec
2.: 1min 54sec
3.: 1min 52sec
4.: 1min 43sec
5.: 1min 45sec
6.: 1min 46sec

25burpee:
1.: 1min 54sec
2.: 2min 35sec
3.: 2min 37sec
4.: 2min 38sec
5.: 3min 07sec
6.: 2min 45sec

Átlag pulzus: 174, max. pulzus: 194.
Okos módon, rögtön az első körben megfutottam a maximális pulzust... Viszont annak örültem, hogy két perc alatt tartottam az összes kört. A burpee-knél az első kör elfogadható volt, de hasravetés nélkül, rendesen leguggolva, a továbbiakban esélytelennek éreztem két percen belül tartani az eredményt.
Azért összehasonlítva, nem is olyan rossz az eredmény. :)

Ricsi

Megjegyzések

erdodim üzenete…
Ricsi,
Add már meg az órád adatait légyszi.
Ricsi üzenete…
Egy Polar S710-es órám van. Ebben futó és kerékpáros funkciók is vannak. Már nem kapható, elég régi típus. A mostaniakat itt megtekintheted: http://www.polarorak.hu/
Bármelyik jó, csak tudjon részidőket, köridőket rögzíteni. Legalább 42-t. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Rajzolás

Alkar erősítés

Fogyás