Edzés

Szerda reggel folytattam nyomó programomat:

1 napüdvözlet
5*3-as clean&press létra @24kg
kétkezes swing, 15sec/15sec, 16sorozat, 10swing/sorozat @32kg

Bemelegítésként megcsináltam egy napüdvözletet, majd átmozgattam az izületeimet. Kicsit nehezen indulnak a reggeleim mostanában... Az öt hármas létra viszont sokkal jobban ment, mint az elmúlt hetekben. A hétvége által okozott motivációs lökés is közrejátszhatott talán abban, hogy csak feszítettem, feszítettem és feszítettem. A bell meg repült felfelé. :) A dobókockákkal nyolcat dobtam, így a 15sec munka, 15sec pihenő rendszert választottam a swinghez. Az alkarom, a vállam, a széles hátizmom rendesen megdolgoztattam. Kellemes volt utána a pihenés.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat