12.09.26, szerda

Guggolós nap, a kedvenc. :)

SMR, Primal Move

20mins amrap:
3-3l,r front squat @32kg
19 sorozat. Lábbal jól bírom, és most már simán tartom a bellt is a kezemben. Ez nem is lábedzés nekem, hanem inkább törzs. Az oldalsó hasizmok és a hátam fárad el benne a végére. 

5*(5-5)l,r egylábas deadlift @32kg
A támaszkodó lábammal azonos kezem használtam az emelésre. A windmillt lecseréltem, lement belőle négy hét, most ez jön kiegészítésként. 

10*(15sec work / 15sec rest):
viking push press @16kg
Csak úgy repült a bell. Ugyanazzal a konstrukcióval dolgoztam, mint múlt héten. Az első szakasz fej feletti tartás, a másodikban jöttek a press-ek, majd kézváltás. Jobbal végig ment a tizenhárom, ballal ez kétszer sikerült, a többi tizenkettő lett. Ez tizenegy ismétléssel többet jelent a legutóbbihoz képest. 

Primal Move, SMR

Plusz volt egy kis PM 2-es anyag. Páros gyakorlás, amiért ezúton is jelezném a kedves tanítványoknak, hogy párosan jöjjenek! Csöppet megizzadtam, mikor beálltam pár órán a csoportokba, hogy mindenki egyszerre tudjon dolgozni. :D

Ricsi

Megjegyzések

Zsolti üzenete…
Szia Ricsi,

mi a célod ezzel az alacsony ismétlésszám/nagy súly/sok sorozat programmal? Nagyon kíváncsivá tettél.

Köszönettel,

- Zsolti
Nemtomki (gyerek) üzenete…
Lásd 12.09.14!
Zsolti üzenete…
Sziasztok,

köszi Sanyi! Elnézést Ricsi, lemaradtam a kommentekről, biztosan túl gyorsan lecsaptam a bejegyzésre. Érdekes koncepció. Állóképességben biztosan hoz.

Üdv,

- Zsolti
Ricsi üzenete…
Szia Zsolti!
Semmi gond, már épp írtam a hozzászólást. :)
Adalékként a korábbiakhoz:
Erő-állóképességben sokat fejlődök. Pár hete biztos nem ment volna 19 sorozat pl. a nyomásokból, mint ahogy csütörtökön ment. Emellett mindig több pihenő jut egy-egy munkasorozatra, még, ha ez mostanában már csak pár másodperc többletet jelent, akkor is.
A sorozatokat maximum az egy-egy munka/pihenő arányig növelem, illetve a negyedik hétre tervezem elérni. A jövő hét után jönnek a négy ismétléses erőnapok, ahol az első héten rendesen visszaveszek a mostani sorozatszámokból.
Érzésre izomnövekedést tapasztalok a felső testemen, de majd a következő testzsír%-mérés megmutatja, mennyire valós ez.
A 20perces feladat utáni gyakorlatokkal pedig a max. erőt próbálom tesztelni, megtartani, pl. pistol, military press vagy akár a nagy súlyos goblet squat.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat